Περιγραφή
Το ξεκίνημα του σχολείου οδηγεί το παιδί σε μια καινούρια πραγματικότητα και το 20% θα παρουσιάσει μαθησιακές δυσκολίες. Με αδρό τρόπο τα παιδιά με μαθησιακές διαταραχές μπορούν να χωριστούν σε τρεις ομάδες: Σε παιδιά με μειωμένες νοητικές ικανότητες, σε παιδιά με συναισθηματικές διαταραχές και σε παιδιά με φυσιολογική ή ανώτερη νοημοσύνη με ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές των σχολικών ικανοτήτων, με γνωστότερη τη δυσλεξία. Η σχολική αποτυχία αποτελεί μια τραυματική εμπειρία στη ζωή του παιδιού. Η έγκαιρη και εξατομικευμένη αντιμετώπιση θα προστατεύσει αυτά τα παιδιά από την εικόνα του εξαρχής "αποτυχημένου". Η διάλεξη απευθύνεται σε γονείς.
Σχεδιασμός-Υλοποίηση: Ελένη Λαζαράτου
αναπλ. καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α’ Ψυχιατρική
Κλινική, Ιατρική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών