Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή
Η ταραχή ήταν για τον Klaus Staeck πάντα η «πρώτη προτεραιότητα των πολιτών». Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 ο καλλιτέχνης, εκδότης και νομικός προκαλούσε αίσθηση και σκάνδαλα.
Μέχρι και σήμερα δεν έχει εγκαταλείψει την πίστη του στην κοινωνικοπολιτική ελευθερία έκφρασης με καλλιτεχνικά μέσα και εξακολουθεί να αγωνίζεται ενάντια στην έλλειψη κατανόησης, στην άγνοια και στην αποστροφή.
Τα σατιρικά μοντάζ του από κείμενα και εικόνες «αναγκάζουν» το κοινό να ασχοληθεί μαζί τους. Βασιζόμενος στην κληρονομιά των καλλιτεχνικών του προτύπων John Heartfield και George Grosz, ο Klaus Staeck χρησιμοποιεί το φωτομοντάζ για ν' αναδεικνύει ακατάπαυστα τις κοινωνικές και πολιτικές πληγές που υπάρχουν στη Γερμανία.
40 αυθεντικές αφίσες του Klaus Staeck βρίσκονται τώρα στην έκθεση του Goethe-Institut - μία αντιπροσωπευτική επισκόπηση 40 ετών ακούραστων προκλήσεων, προπαγάνδας και προτροπών συνοδευόμενη από την ακλόνητη πίστη στην κριτική σκέψη και στην καλλιτεχνική διαπαιδαγώγηση.
Εντυπωσιακό αλλά παράλληλα και τρομακτικό είναι το γεγονός ότι μερικές από τις πιο παλιές αφίσες του με θέμα το περιβάλλον είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Όχι μόνο η πρόσφατη πυρηνική καταστροφή στην Ιαπωνία και η οικολογική καταστροφή στον κόλπο του Μεξικού δείχνουν εν τέλει πόσο εύθραυστη είναι αυτή η σχέση «ένοικου-ενοικιαστή» που έχουμε με τον πλανήτη Γη.
«Πολλές θεματολογίες παραμένουν για πάντα επίκαιρες» διαπιστώνει ο Klaus Staeck.
Γι’ αυτόν τον λόγο και ο τίτλος της έκθεσης: «Τίποτα δεν τελείωσε».