Άσχετα με το αν η τιμολόγηση είναι μεγάλης ή μικρής στρατηγικής σημασίας για μια επιχείρηση, απαιτεί πάντα προσεκτικό σχεδιασμό για να μην προκαλεί απώλεια εσόδων.
Οι αντικειμενικοί σκοποί της τιμολόγησης συνήθως βασίζονται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις απόδοσης επενδύσεων και στη διατήρηση ή αύξηση των μεριδίων αγοράς (ή σε κάποιο συνδυασμό τους). Όπως πάντα τα κριτήρια αυτά πρέπει να ικανοποιούν τους σκοπούς τόσο της στρατηγικής μάρκετινγκ όσο και της γενικής στρατηγικής της επιχείρησης.
Θεματολογία Εισήγησης:
- Η διαδικασία της τιμολόγησης
- Επιλογή & εκτίμηση κόστους
- Επιλογή τιμολόγησης
- Στρατηγική τιμολόγησης
- Dynamic & Every Day Low pricing (Τα υπέρ και τα κατά)
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Δηλώστε συμμετοχή
εδώ.
Εισηγητής Σεμιναρίων : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Διάρκεια: 18:00-20:30
Χώρος - Αίθουσα : Αεριοφυλάκιο 2 (Δ4)