Η Διανομή του προϊόντος είναι ένα από τα τέσσερα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Μια οργάνωση ή ένα σύνολο οργανισμών που εμπλέκονται στη διαδικασία της εξασφάλισης της διαθεσιμότητας ενός προϊόντος ή υπηρεσίας για χρήση ή κατανάλωση από ένα χρήστη ή επιχειρησιακό καταναλωτή. Η απόφαση αναφορικά με το κανάλι διανομής είναι πολύ σημαντική.
Θεματολογία Εισήγησης:
- Τύποι καναλιών marketing
- Η υποκίνηση του καναλιού
- Λειτουργίες των Δικτύων Διανομής
- Παρακολούθηση και διαχείριση καναλιών
- Τιμές και τιμολόγηση: Παίζει ρόλο η τιμή στο εκάστοτε κανάλι Διανομής;
Δηλώστε συμμετοχή
εδώ.
Εισηγητής Σεμιναρίων: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Διάρκεια: 18:00-20:30
Χώρος - Αίθουσα : Αεριοφυλάκιο 2 (Δ4)