Περιγραφή
Η Madame de la Carlière παρουσιάζεται ως πρόφαση ερευνητικής εργασίας με στόχο την μεθοδολογία της ερμηνευτικής τέχνης του ηθοποιού.
Μια ομάδα ηθοποιών/συνεργατών προσπαθεί να ορίσει τα όρια της τεχνικής στην τέχνη φέρνοντας την Αριστοτελική θεωρία της Ποιητικής, μέσα απο την διεισδυτική ματιά του Στέλιου Ράμφου.
Τέχνη χωρίς τεχνική; Φαντασία χωρίς νου; Αυτοσχεδιασμός στο χάος; Εκπαίδευση χωρίς στόχο; Δάσκαλος χωρίς εργαλεία διδασκαλίας; Και, τελικά, τι είναι η υποκριτική τέχνη, πριν την σύνθεση του χαρακτήρα;
Ερωτήματα που θα προσπαθήσουν να απαντήσουν τα μέλη αυτής της έρευνας με κύριο εργαλείο την ανάλυση της κίνησης του R.Laban και έχοντας ως αντικείμενό της την ερμηνευτική δεινότητα του Laurence Olivier.
Μετάφραση Ανδρίτσιου Δήμητρα- Φυτιλή Δήμητρα
Θεατρική απόδοση-Σκηνοθεσία-Διδασκαλία Κική Σελιώνη
Σκηνικά- Κοστούμια- Ειδικές κατασκευές Ευδοκία Βεροπούλου
Φώτα Ευδοκία Βεροπούλου
Επιμέλεια Κειμένων Μαρία Ντότσικα
Ηθοποιοί-Χορευτές:
Ανέμου Μαρία, Γαλάτης Νικίας, Γουδέλη Κυριακή, Γκανάτσιου Ιωάννα, Κώνστα Μάγια, Κουτάντου Εφη, Κυριλοπούλου Μαρίνα, Μανόνα Μαρία, Μαργαρώνη Ράνια, Πανταζής Παναγιώτης, Πίκουλα Ηρώ, Σάχας Παναγιώτης, Σπυριδάκου Σαπφώ, Τυροπώλη Κατερίνα, Ψυχράμης Αλέξανδρος.
Ακολουθεί διάλεξη συζήτηση 30 λεπτών. Η παρουσίαση/διάλεξη είναι μέρος του σεμιναρίου του συστήματος του Laban και της εφαρμογής του στην τέχνη της υποκριτικής. Επίσης αποτελεί μέρος της μεταδιδακτορικής έρευνας της Δρ Κικής Σελιώνη σε συνεγασία με το Royal Central School of Speech and Drama University of London.