Περιγραφή
Προβληματισμός σχετικά με την οπτική γλώσσα και τον τρόπο που χρησιμοποιείται στην πολιτική, μέσα από την ισπανική τέχνη του 20ου αι. Από την Γκερνίκα και το περίπτερο της Ισπανικής Δημοκρατίας στην Διεθνή Έκθεση των Παρισίων το 1937, στην τέχνη των αφισσών του πολέμου, τον κινηματογράφο, την τέχνη και την αρχιτεκτονική του φρανκισμού, τις καλλιτεχνικές πρωτοπορίες και τις πολιτικές τους θέσεις (μεταπολεμική περίοδος και δεκαετία του '60), ως την μεταπολίτευση.
Το εργαστήριο είναι οργανωμένο υπό μορφή ενοτήτων.