Περιγραφή
Από το 2009 η Alessandra Fabbri μελετάει τα άγρια φυτά και χόρτα και το πώς σχετιζόμαστε με αυτά. Παρατηρούσε τα φυτά που μεγάλωναν από μόνα τους στον κήπο της ή στις άκρες των δρόμων και δούλεψε πάνω σε σωματικές κινήσεις σε σχέση με οπτικά (σχήματα, δυναμικές) ή άλλα αισθητήρια ερεθίσματα (άρωμα, αφή, ήχο). Όταν επισκέφθηκε την Αθήνα και την Ακρόπολη, για πρώτη φορά, παρατήρησε ότι τα άγρια φυτά βρίσκονται σε απόλυτη αρμονία με τα ερείπια: τα αρχαία μάρμαρα και η τοπική χλωρίδα συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Ο Δημήτρης Πικιώνης, ο αρχιτέκτονας που είναι υπεύθυνος για την αποκατάσταση και τον εξωραϊσμό του περιβάλλοντος του μνημείου, τόνισε την σημασία του να φυτευτούν μικρά φυτά και θάμνοι από την Αττική στο γύρω χώρο.
Κατά την διάρκεια αυτού του residency, η Alessandra θα ήθελε να συλλέξει video και φωτογραφικό υλικό για το μακροπρόθεσμο project της "Catalogo delle piante infestanti" (ο προσωπικός της κατάλογος φυτών που θα πάρει τη μορφή μιας πλήρους παράστασης) και για να διερευνήσει το θέμα "ο χορός ως μια μορφή εξωραϊσμού του φυσικού τοπίου". Μετά θα παρουσιάσει το ερευνητικό της project σε μια δωρεάν ανοιχτή παρουσίαση στο Κινητήρας Στούντιο στις 27 Απριλίου.
Τι κοινό υπάρχει ανάμεσα στον χορό και τον εξωραϊσμό φυσικού τοπίου; Με ποιους τρόπους μπορεί ένα χορευτικό έργο να συνδεθεί με το φυσικό περιβάλλον και να πάρει την έμπνευσή του από αυτό; Με ποιους τρόπους μπορώ να δω το φυσικό τοπίο και να το επηρεάσω; Πώς μπορούν η εικόνα και η αντίληψη ενός μέρους να επηρεάσουν την εικόνα και την αίσθηση του σώματός μου; Πώς η οπτική μου ταξιδεύει μέσα στον χώρο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ αυθορμητισμού και προσποίησης, φύσης και πολιτισμού, τυχαίου και προσδιορισμένου; Όπως έγραψε ο Δημήτρης Πικιώνης "Τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους, γιατί τα πάντα επηρεάζουν και αλλάζουν το ένα το άλλο. Μπορούμε να κατανοήσουμε κάτι μόνο διαμέσου της μεσολάβησης όλων των άλλων".
Διάρκεια: 50 λεπτά (θα ακολουθήσει σύντομη συζήτηση στο τέλος)