Το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο, συνολικής διάρκειας 8 ωρών, θα προσφέρει τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες για παροχή επισκευαστικών υπηρεσιών σε smartphones. Απευθύνεται σε φοιτητές, σπουδαστές και ανέργους, με τεχνική κατεύθυνση στον τομέα των ηλεκτρονικών/ τηλεπικοινωνιών.
Ο στόχος του workshop Samsung Service Lab είναι η γνωριμία με τις after sales διαδικασίες υποστήριξης πελατών και πιο συγκεκριμένα η διάδοση τεχνογνωσίας σχετικά με το επισκευαστικό μέρος, η διαχείριση δεικτών ποιότητας καθώς και η διαχείριση πελατών.
Δηλώστε συμμετοχή, για την ημερομηνία που σας ενδιαφέρει,
εδώ.Χώρος - Αίθουσα : Αεριοφυλάκιο 2 (Δ4)